Цими вихідними учасницям проєкту “Мережа агентів соціального підприємництва” (МАСП) було кинуто декілька викликів одночасно! Як вважаєте, чи були вони прийняті? Так! Теорію засвоїли, а всі завдання виконали!
Завдяки вичерпній інформації, яку дала тренерка Анастасія Красюк, учасниці тренінгу почали покроково заповнювати свої робочі бізнес-плани. Отже, тренінг “Бізнес-планування” дав розуміння відмінностей бізнес-плану від бізнес-моделі та розпочав зворотній відлік до повністю сформованої та заповненої заявки для запуску проєктів у життя.
Що робити зі словами: “ріст”, “зелений”, “спіраль” та “рослина”? От, якщо чесно, ми навіть і самі не розуміли, що ці слова можна скомпонувати, додати трохи творчості та перетворити на досить зрозуміле та лаконічне технічне завдання графічному дизайнеру для створення логотипу. Така непроста задача стояла перед учасницями проєкту під час навчання на минулих вихідних.
Із цією задачею жінки також впорались. Навіть більше – у кожної з трьох команд наприкінці тренінгового дня було своє лого та розуміння правильного складання технічного завдання для дизайнера – брифу. Тренер Руслан Рамазанов добре підготував жінок – він дав вичерпну інформацію про бренд, його складові та завдання, провів цікаві і пізнавальні практичні ігри, а також творчі вправи для її закріплення.
Ми бачимо, що сприйняття учасниць змінюється і вони вже працюють над оформленням своїх ідей у бізнес-плани. Дуже радує те, що скарбничка кожної з них наповнюється знаннями та вміннями щодо громадської роботи. Ми впевнені, що все це допоможе жінкам робити добрі справи у майбутньому. Дійсно, кожна з присутніх на тренінгах потребувала цих знань і наразі знаходиться на своєму місці – серед учасниць проєкту “МАСП”.
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Сєвєродонецька молодіжна рада» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Сєвєродонецька молодіжна рада» та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.