Чи знаєте ви, як зрозуміти, чого хоче ваш клієнт? Як працювати зі страхами та болями покупців? Чи можна зрозуміти очікування та бажання свого споживача? Не кожна команда навіть сталої громадської організації може відповісти на ці питання.
Минулої суботи Олег Дума в рамках проєкту «Мережа агентів соціального підприємництва» провів тренінг з піару та маркетингу. Тренер дав вичерпну інформацію на ці запитання та розповів чому ж клієнти зазвичай платять не за сам продукт, а за його переваги. У свою чергу учасниці навчилися мислити і відчувати, як свої потенційні споживачі, та дізналися, як представити себе і презентувати свій продукт для гарного результату у майбутньому.
Восьмий модуль «Фінансове планування» був дуже потужним, адже бенефіціари протягом всього тренінгу тільки що і робили – писали, записували і знову робили нотатки. Цей блок – чи не найважливіший зі всієї навчальної програми. Після отримання теорії кожна з жінок розробила фінансовий план на рік для роботи соціального підприємництва у своїй громадській організації (ГО). Було розібрано кожну із статей цього документу і заповнений кожен рядок таблиці: прибуток, обіг, кількість працівників і їх заробітна плата, собівартість послуг/товарів, вартість середнього чеку та ін.
Щоб учасниці не луснули від шквалу інформації, тренерка Анастасія Красюк запропонувала провести незвичну хвилинку відпочинку. Тепер кожна з представниць ГО знає, що про неї думають інші учасниці навчальної програми. Бо завданням такої хвилини було написати на спині кожної з учасниць своє враження від спілкування з нею. Як проходив цей інтерактив – дивіться у нашому традиційному слайд-шоу та чекайте випуску наступних публікацій, адже все найцікавіше попереду…
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Сєвєродонецька молодіжна рада» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Сєвєродонецька молодіжна рада» та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.
#СхідМожливостей #USAID #smr_sd_ua #МАСП