Розібратися в smm можна самостійно – вивчивши загальнодоступну інформацію або книги з цієї тематики. Можна стежити за експертними блогами, передплачувати тематичні розсилки або просто – пройти навчання на курсі “SMM-менеджер”, що організовує ГО “Сєвєродонецька молодіжна рада”. Саме цією можливістю і скористались учасники цьогорічного набору.
Вже дві зустрічі поспіль слухачі розбирають теми, про важливість яких дехто навіть не замислювався раніше:
- цільова аудиторія, яка є основою всіх основ для майбутнього позиціювання та просування у соціальних мережах будь то для бізнесу, громадської організації або особистого бренду;
- конкуренти – хто це, як і навіщо потрібна інформація про кожного з них;
- види акаунтів у фейсбуці та інстаграмі та чому саме певний вид акаунтів треба створювати та розвивати…
Отже, залишились найцікавіші теми – створення контенту та його просування у мережах. Але ми впевнені, що всі, хто серйозно налаштовані на навчання, з легкістю впораються з наступними блоками. Бажаємо успіхів у виконанні домашніх завдань та чекаємо вас у наступний понеділок на zoom конференції (посилання обов’язково продублюємо у групі).
Якщо вам також потрібні узагальнені знання для одного з найуспішних каналів просування – smm, реєструйтесь на наступний офлайн курс “SMM-менеджмент” за цим посиланням та чекайте дзвінка адміністратора (матеріали для анонсу курсу наразі в розробці й незабаром будуть опубліковані).
Додаткова інформація за тел.: +38 (095) 677 91 57, +38 (095) 045 46 95; у месенджері ГО “Сєвєродонецька молодіжна рада” чи в direct Instagram.
Громадська організація “Сєвєродонецька молодіжна рада” реалізує проєкт “Академія можливостей 2.0” за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) через проєкт “Демократичне врядування у Східній Україні”.
#USAID #АкадеміяМожливостей2_0 #smr_sd_ua #східможливостей #smr_smmменеджмент